ЗВІТ за жовтень 2010 року

Газети

Жовтневий аналіз журналістських матеріалів виявив 139 матеріалів, які зроблені з порушенням журналістських стандартів «джинси». Про це свідчать результати моніторингу наявності “джинси” (замовних матеріалів) у львівських друкованих ЗМІ з 1 жовтня по 31 жовтня 2010р., який провели члени ГО “Центр “Журналістський правозахист” та експертна група. Найбільшиме рекламних матеріалів без грифу «реклама» чи «на правах реклами» вийшло в газеті «Високий замок» – 45.

газета “Високий замок” – 37 – (П/Р), 8 – (НМP), К/Р – ;
газета “Експерес” – 5 (П/Р);
газета “Львівська пошта”) – 26 (П/Р), К/Р – 1;
газета «Новий погляд” – 20 (П/Р);
газета “Ратуша” – 13 (П/Р);
«Львівська газета» – 4 – (НМР), 26 – (П/Р).

(П/Р) – прихована реклама

(НМP) – неналежно маркована реклама

(КР) – комерційна реклама

Експерти Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет “Поступ” та “Львівська газета

Анатолій Романюк, журналіст, відомий політолог, викладач кафедри політології Львівського національного університету ім. Івана Франка

Особлива думка: «вважую надзвичайною помилкою, що моніторинг замовних публікацій було припинено за місяць до закінчення парламентських виборів. Цей місяць дав би змогу провести детальний аналіз і визначити певні тенденції «джинсування» ЗМІ по всій Україні.

Аналіз за жовтень 2010 року зроблено поза межами рамок проекту на безкоштовній основі лише з поваги до всіх його учасників. Друзі, сподіваюсь ми ще зустрінемось в інших проектах! З глибокою повагою до всіх учасників, Микола Савельєв.

Моніторинг проводився в рамках проекту «Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян» за підтримки Інтерньюз Нетворк

Менеджер проекту “Прозора журналістика” у Львівській області, Президент ГО “Центр “Журналістський правозахист” Микола Савельєв